Wednesday, July 31

mana lah tahu


markas baru,



kekuatan anggota keseluruhan : tidak pasti
kekuatan anggota sejawatan : lima orang, sebangsa.
tapi gua sorang je jantan..


-------------


"boleh tak bagi mc sampai esok sekali,
mana lah tau kot-kot saya demam lagi esok.."
"ooh, bukan demam je, hidup pun belum tentu lagi esok!"





kenapa lah anak-anak melayu suka datang minta mc..
kaciwa..

gua cukup ingat, masa gua kecik kecik & student dulu, gua tak pernah sebut mintak mc, walaupun suhu badan lebih 38.0 C.
Tahu-tahu itu doktor yang bagi. Sehari ka, dua.
Ini suhu 36.0 C, sengih-sengih mintak mc.

2 comments:

  1. Akakpun tak suko mintak MC.. Poie klinikpun tak suko... hehehe..

    Kalau buleh, nak rekod kedatangan tu bersih sepanjang tahun..

    *Ko kojo kek klinik mano lak kali ni Shid..?

    ReplyDelete

talk OR stalk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...