Saturday, October 17

harimau jadian.. aummm


Pernah tengok harimau jadian ?

jeng.. jeng..
harimau bintang pun ade juge..



di celah-celah orang..

harimau naik kereta..


masa untuk pulanggg.. harimau naik lori..

8 comments:

  1. haishhh....yg kaler2 tu baju dorang ke... or dorang sembur badan dgn cat...nmpk betul2 melekat kt badan...

    ReplyDelete
  2. spray tu, kak..

    ni mcm snap dari tingkap rumah je..

    ReplyDelete
  3. rajin ko usha jebon2 dari atas umah ko...takde keje komeni..=)

    ReplyDelete
  4. rashid:
    aah..mmg dari tingkap bilik pun tu

    fairuz:
    harimau zaman moden..

    mis wanie :
    sekali skale skodeng org..hehehe
    biase laaa~buat keje2 tak berpekdah mmg aku rajen pun

    ReplyDelete
  5. hahaha..ade jugak trserempak rimau nih skali tuh.ade amek gmbr gak..tapi gmbr2 ini lebih segar bugar..ahah!kamera lebih canggih,atau tukang petik memang insan terpilih..lalalalala~

    ReplyDelete
  6. sepanjang tahun ada acara ni,
    tak sempat snap gambar je.

    gambar2 ni dipetik oleh insan yang lain daripada yang sedang menulis komen,
    hehe..

    ReplyDelete

talk OR stalk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...